Najczęściej zadawane pytania

Zakupy i płatność

Jak anulować lub zmienić zamówienie?

W celu zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy

Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Oczywiście, status realizacji można sprawdzić na stronie Status Zamówienia

Czy na produkty w sklepie Wingway jest gwarancja?

Tak, produkty są objęte pełną gwarancją producenta

Jakie są dostępne sposoby płatności?
  • Płatność przelewem - przelew tradycyjny
  • BLIK - szybkie płatności 6 cyfrowym kodem
  • Raty PEKAO - do 10 rat 0% lub do 50 rat oprocentowanych
  • Tpay - Płatność szybkim przelewem internetowym w jednym z wybranych banków
  • PayPo - Płatność aż do 30 dni po zakupie bez dodatkowych kosztów
  • Twisto - Kup teraz zapłać za 30 dni
  • Płatność za pobraniem - Płatność gotówką u kuriera (możliwa tylko przy dostawie pod wskazany adres)

Dostawa i wysyłka

Jak długo czeka się na zrealizowanie zamówienia?

Produkty wysyłamy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (z wyłączeniem weekendów oraz świąt). Więcej informacji na stronie Dostawa

Czy istnieje opcja odbioru osobistego?

Aktualnie oferujemy tylko wysyłkę towaru

Jakie są koszty dostawy?

W celu zapoznania się z kosztami dostawy zapraszamy na stronę Dostawa

Zwrot towaru

Jak mogę zwrócić produkt?

Na zwrot masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot można zainicjować przez naszego partnera - Wygodne Zwroty. Więcej informacji na stronie Zwroty

Twój koszyk
Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?

0 Ulubione produkty
0 pozycje Koszyk
Moje konto