Najczęściej zadawane pytania
Zakupy i płatność
Jak anulować lub zmienić zamówienie?
W celu zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy
Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Oczywiście, status realizacji można sprawdzić na stronie Status Zamówienia
Czy na produkty w sklepie Wingway jest gwarancja?
Tak, produkty są objęte pełną gwarancją producenta
Jakie są dostępne sposoby płatności?
- Płatność przelewem - przelew tradycyjny
- BLIK - szybkie płatności 6 cyfrowym kodem
- Raty PEKAO - do 10 rat 0% lub do 50 rat oprocentowanych
- Tpay - Płatność szybkim przelewem internetowym w jednym z wybranych banków
- PayPo - Płatność aż do 30 dni po zakupie bez dodatkowych kosztów
- Twisto - Kup teraz zapłać za 30 dni
- Płatność za pobraniem - Płatność gotówką u kuriera (możliwa tylko przy dostawie pod wskazany adres)
Dostawa i wysyłka
Jak długo czeka się na zrealizowanie zamówienia?
Produkty wysyłamy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (z wyłączeniem weekendów oraz świąt). Więcej informacji na stronie Dostawa
Czy istnieje opcja odbioru osobistego?
Aktualnie oferujemy tylko wysyłkę towaru
Jakie są koszty dostawy?
W celu zapoznania się z kosztami dostawy zapraszamy na stronę Dostawa
Zwrot towaru
Jak mogę zwrócić produkt?
Na zwrot masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot można zainicjować przez naszego partnera - Wygodne Zwroty. Więcej informacji na stronie Zwroty